معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ؛

۹۵ درصد تولید نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام تولید می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : ۹۵ درصد تولید نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام تولید می شود و این یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولن استان است و از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم به دنبال تحقق این مطالبه هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 07 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی گفت : مسئولان استان در پاسخ به مطالبات مردمی و شما دانشجویان عزیز، شبانه روز در حال تلاش هستند و پیگیری های استاندار در مرکز در دیدار با مسئولان کشوری تداوم دارد.

وی افزود : دانشجویان زمان را دقیق می شناسد و نسبت به تحولات و تغییرات روز واکنش نشان می دهند و دانشجویان دانشگاه های مختلف استان در شرایط فعلی کشور، همه هجمه های تبلیغاتی دشمنان برای از بین بردن آرامش مردم و آرامش دانشگاه ها، خنثی و نقش بر آب کردند و این امر قابل تقدیر است.

حسنی ادامه داد : همه دانشگاه های ما در استان از آرامش مطلوب برخوردار بودند و این نشان دهند بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی دانشجویان است و دانشجویان استان نه بزرگی به تبلیغات سنگین دشمنان دادند.

وی گفت : بسیاری از مسئولان امروز دانشجویان دیروز بودند که با پیوند علم و معنویت در راه اعتلای کشور تلاش کردند و گفتمان امروز دانشجویان نشان از بلوغ فکری و رشد و نبوغ این عزیزان است و ما را امیدوار می کند که انبوهی از دانشجویان در سطح کشور وجود دارد و آینده ای امیدآفرین برای کشور رقم خواهد خورد.

حسنی مطرح کرد : حضور مسئولان در میان دانشجویان مطالبه ای به حق است و تلاش خواهد شد که این حضور در دانشگاه های استان پررنگ تر شود، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت و توان نخبگان دانشجویی و توجه به تولید فناوری و حمایت از طرح های دانش بنیان در استان برای عملیاتی شدن در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار