در آستانه سفر دوم هیات دولت به استان؛

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی این شهرستان در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

پروژه ای که شاید اگر از تک تک مردم لنده نظر خواهی شود انتظار اول و آخر شهروندان لنده ای از رئیس جمهور و دولت چیست آنان تکمیل این پروژه را نجات لنده می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 06 April 2023

 

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد: لنده از جمله ی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است که راه اصلی ندارد و مردم لنده سال‌هاست مطالبه ی خروج از بن بست جاده ای را دارند.

دی ماه نود هشت مطالبه ی مهم مردم لنده پیرامون خروج از بن بست جاده ای با تعریف پروژه راه ارتباطی لنده-تشان و درادامه به خوزستان عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که با توجه به اهمیت موضوع یعنی خروج از بن بست جاده ای این شهرستان و کم کردن خطرات جاده ای و کاهش طول مسیر از 120 کلیومتر به کمتر از 40 کیلومتر تا خوزستان و همچنین کاهش مسیر ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این نوید میرفت که پروژه مذکور از اولویت های مدیران مربوطه باشد ولی به یکباره این پروژه مهم به خواب رفت و عملیات اجرایی آن متوقف شد.

متاسفانه در سفر اول هیات دولت به استان این پروژه ی مهم فراموش و در لیست پروژه های اولویت دار استان از سوی مسئولین راه استان قرار نگرفت و اکنون در آستانه ی سفر دوم دولت باید دید چه تصمیمی راجع به این پروژه مهم گرفته می‌شود.

اکنون و با توجه به اهمیت موضوع انتظار می‌رود مطالبه ی فعال شدن این پروژه در دستور کار جدی مسئولین شهرستان لنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

همچنین در کنار مطالبه گری مسئولین شهرستان این نیاز وجود دارد تا فعالین سیاسی و...‌این شهرستان یک بار دیگر این خواسته ی مهم را در سطح استان مطالبه گری کنند.

نکته ای که لازم است مورد توجه مسئولین فعلی استان در راس استاندار قرار گیرد این است این خواسته مهمترین و بلکه خواسته ای عمومی از سوی آحاد مردم لنده است که از ایشان و مجموعه ی دولت در استان انتظار می‌رود در دوره ای که آنان تصدی مدیریت استان را برعهده دارند حداقل یک پروژه مهم برای لنده را در دستور کار قرار داده و تعیین تکلیف کنند.

پروژه مهم لنده-تشان سال نود هشت با حضور خادمی معاون وقت وزیر راه کلنگ زنی شد و پس از آنکه تنها شش کیلومتر این پروژه خاکبرداری آن کار شده بود تعطیل شد.

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار