نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

معلمی شغل شریف و حساسی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، نشان از ارزشمندی، شایستگی و حساسیت بالای شغل معلمی را دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 05 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه اظهار کرد: رعایت عدالت در جامعه و در نهاد خانواده مسئله مهمی است و باید رعایت شود.

وی گفت: ضرورت دارد که والدین عدالت را در بین فرزندان خود رعایت کنند تا مشکلی در کانون خانواده ها به وجود نیاید.
 
وی به اهمیت بالای رعایت عدالت تاکید کرد و گفت: این موضوع در حوزه قضایی نیز بسیار مهم و قابل توجه است.
 
امام جمعه ارومیه به ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره و عنوان کرد: تحصیل در حوزه‌های علمیه و فراگرفتن دروس دینی در راستای راهنمایی مسلمانان برای رعایت دین و دینداری مسئله مهمی است و جوانانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند در این حوزه گام بردارند.
 
وی گفت: تقویت حوزه‌های علمیه وظیفه شرعی است و نقش قابل توجهی در خنثی‌کردن توطئه های شوم دشمنان اسلام دارد.
 
نماینده ولی فقیه به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره و اظهار کرد: در کشور ما ۵ هزار معلم شهید وجود دارد که این امر اهمیت والای شغل معلمی را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، یکی دیگر از عوامل اساسی در نشان دادن ارزشمندی و شایستگی شغل معلمی است.
 
حجت‌الاسلام قریشی به قیمت گذاری محصول گندم اشاره کرد و ادامه داد: دولتمردان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و قیمت متناسبی برای این محصول با ارزش تعیین کنند.
 
وی گفت: نباید حق کشاورزان گندم کار ضایع شود و همچنین باید با برنامه‌های تدوین شده از قاچاق این محصول جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار