عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‎‌وگو با تابناک مطرح کرد:

پاسخ سخت جمهوری اسلامی و حزب الله به جنایات اسراییل

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ حزب الله، جمهوری اسلامی و شیعیان و آزادی خواهان دنیا به جنایات اسراییل بسیار سخت خواهد بود
کد خبر: ۱۱۸۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 29 September 2024

 

روح اله لک علی آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک لرستان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط اسراییل جنایتکار اظهار کرد: این جنایت بسیار هولناک بود و این رژیم جنایت بسیار بزرگی را مرتکب شد. 
وی افزود: تاریخچه شیعیان درآمیخته شده با ایثار، شهادت، ایستادگی و مقاومت است در حالی که تاریخچه صهیونیست‌ها آمیخته با ترور زنان، کودکان، شخصیت‌ها و بشریت است. 
لکـ علی آبادی عنوان کرد: این جنایتی که رخ داد به تنهایی کار صهیونیست‌ها نیست بلکه با چراغ سبز آمریکا انجام شده است. 
وی بیان کرد: نکته مهمی که در شهادت‌های پی در پی طول تاریخ وجود دارد این است که هر زمان پرچم یا علمی می‌افتد پرچمدار و علمدار جدیدی به سرعت جایگزین می‌شود و با غیرت بیشتر و همدلی و وحدت بیشتر در مقابل جنایتکاران جهان خواهد ایستاد. 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در رجز‌های اخیر وقتی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سخنرانی کرد همه سالن را ترک کردند در حالی که در سال‌های گذشته این اتفاق نمی‌افتاد و این ماهیت خبیثانه این رژیم کودک کش برای همه ملت‌ها و دولت‌ها را آشکار می‌کند. 
نماینده دورود و ازنا تصریح کرد: اینها دیگر نمی‌توانند، پشت یک ویترین زیبا بنشینند و جنایت کنند و پاسخ حزب الله، جمهوری اسلامی و شیعیان و آزادی خواهان دنیا پاسخی سخت خواهد بود. 
علی لک آبادی عنوان کرد: آینده جهان قطعا در اختیار مسلمانان و مظلومین خواهد بود و در آینده نزدیک تاوان بسیار سختی را خواهند دید و متوجه خواهند شد که چه جنایت بزرگی را مرتکب شده اند.


انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار