استاندار خوزستان:

گردشگری خوزستان نیازمند ایجاد زیرساخت است

استاندار خوزستان گفت: برای رونق بخش گردشگری زیارتی باید زیر ساخت‌های گردشگری در استان فراهم شوند و در این راستا ردیف بودجه‌ای به این بخش اختصاص یابد.
کد خبر: ۲۰۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 29 March 2016
عبدالحسن مقتدایی در نخستین نشست شورای اداری استان خوزستان که با حضور سخنگوی دولت در محل سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد بیان کرد: خوزستان برای رونق بخش گردشگری زیارتی نیاز به ایجاد زیرساخت‌های دایمی دارد تا در زمان ورود مسافران راهیان نور و زائران عتباب عالیات هزینه‌های زیادی را صرف نکند.

وی گفت: برای استفاده و رونق این بخش نیاز به سرمایه‌گذاری و حمایت دولت در تامین اعتبار داریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان با وجود تمامی مشکلاتی که در بحث نقدینگی داشت موفق شد رتبه برتر را در تولید درآمد از بخش مالیات و تملک دارایی و خرید تولید داخلی داشته باشد.

مقتدایی با اشاره به کار اقتصادی مهمی که در استان در سال گذشته صورت گرفت اظهار کرد: در بخش راه استان 500 میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده بود که خوزستان در این بخش موفق شد سه هزار و 900 میلیارد ریال هزینه کند.

وی گفت: توسعه و بهبود جاده‌های خوزستان برابر است با کاهش تلفات و بالا بردن کیفیت حمل و نقل که در این راستا گام‌های خوبی در استان خوزستان برداشته شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: فرودگاه مسجدسلیمان از دیگر طرح‌های اقتصادی استان خوزستان بوده که در دست اجرا است و 300 میلیارد ریال برای راه‌اندازی مجدد این فرودگاه اختصاص یافته و تاکنون باند این فرودگاه آماده شده است.

وی گفت: زندان کارون اهواز با داشتن چهار هزار زندانی تعطیل و در حال تخریب است و زندانیان به مکان جدید منتقل شده‌اند و در طول سه سال گذشته از ورود چهار هزار نفر به زندان جلوگیری شده که این مهم نشانگر تولید نیروی اشتغال است.

مقتدایی افزود: هنر مدیران ایجاد شرایط لازم برای هر چه بهتر شدن معیشت مردم است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار