فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

حل مشکلات بیکاری با حمایت از کالای داخلی

ما باید به این باور برسیم که اگر از کالای تولید داخل استفاده شود بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری حل می شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 12 May 2016
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: اولویت اول در بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد و مطالعه و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم با محوریت اقتصاد مقاومتی مانند گروههای جهادی عمرانی، کشاورزی، پزشکی و فرهنگی از جمله دیگر اقدامات خواهدبود.
مجتبی برزگر افزود: امسال دربسیج سازندگی سپاه ماهنشان اولویت اول تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

وی اظهارکرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ازجمله امریکای جنایتکار همیشه نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند ازهمین رو ما باید از منابع خدادادی وظرفیتهای داخلی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده کنیم تا هیچ گونه نیازی به دشمنان نباشد و آنها هم از هرگونه نقطه ضعف ما برای تهدید استفاده نکنند.

برزگر با اشلره به اینکه حمایت از تولید داخلی از جمله اقداماتی است که باید انجام دهیم، اظهارکرد: ما باید به این باور برسیم که اگراز کالای تولید داخل استفاده شود بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری حل می شود.

وی افزود: از جمله الزامات اقصاد مقاومتی می توان به مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف و استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات کشوراشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه اقدامات بسیج سزندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قابل تحسین و پیشرفت است، گفت: بسیج سازندگی ماهنشان در این راستا با ارائه تسهیلات در عرصه های مختلف توانسته ایجاد اشتغال کرده و در رفع بیکاری تعداد افرادی اقدامی داشته باشد.

برزگر اظهارکرد: در هفته بسیج سازندگی افتتاح عرصه پرورش ماهی، اعزام حلقه های صالحین به اردوهای یکروزه سازندگی، بازدید و ارزیابی مسئولین از عرصه های اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار