وقتی نماز صبح مانع از سرقت می شود!

یکی از نمازگزاران مسجد پنج تن خیابان مسلم مشهد، صبح امروز جمعه با هدف اقامه نماز اول وقت در حال مراجعه به این مسجد بود که با مشاهده سه جوان مشکوک به سرقت، با آنها درگیر شد.
کد خبر: ۲۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 20 May 2016
عباس لطفی نمازگزار و فرمانده پایگاه بسیج شهید دقیق نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: ساعت 4 صبح امروز (جمعه 31 اردیبهشت 95) برای اقامه نماز جماعت اول وقت از منزل خارج شدم. در اواسط کوچه ابوذر منطقه طلاب بودم که حضور سه جوان مشکوک در اطراف یک دستگاه سواری پراید نظر من را به خود جلب کرد.

وقتی نماز صبح باعث جلوگیری از سرقت می شود!

فرمانده پایگاه بسیج شهید دقیق نژاد مشهد ادامه داد: وقتی به نزدیک خودرو رسیدم سه جوان مشکوک با قصد درگیری به سمت من حمله ور شدند.
به گفته یکی از شاهدان صحنه که بر اثر سر و صدای ایجاد شده در میانه کوچه از خواب بیدار، و ماجرا را نظاره کرده است، این نمازگزار با از خودگذشتگی و جسارت هرچه بیشتر در راه حفظ مال مردم دفاع کرد که شایسته تقدیر است.
یکی از نکات جالب و شنیدنی این ماجرا که شاید سارقان بخت برگشته از آن بی اطلاع بودند این است که عباس لطفی،نمازگزار و فرمانده پایگاه بسیج شهید دقیق نژاد مشهد و عامل جلوگیری از سرقت صبح امروز این پراید، دارنده دان پنج تکواندو و استاد و داور کشوری این هنر رزمی است.

وقتی نماز صبح باعث جلوگیری از سرقت می شود!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
دست مریزاد به این بچه مسلمان ولایت مدار
اینجاس که با اطمینان می توان گفت بسیجی همیشه آماده است.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار