مرگ تلخ 3 دختر و پسر جوان در بزرگراه

منحرف شدن خودروی سواری بسترن و برخورد آن با گاردریل بزرگراه بابایی منجر به کشته شدن سه سرنشین آن شد. راننده و شهرداری، هرکدام به میزان 50 درصد در این تصادف مقصر شناخته شدند.
کد خبر: ۲۷۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵ 16 August 2016
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: ساعت 2 بامداد دوشنبه آتش‌نشانان در جریان سانحه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی قرار گرفتند. آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با حضور در محل مشاهده کردند، خودروی سواری بسترن به دلایلی نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها و پایه‌های بتنی پل در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و بدنه خودرو متلاشی و چهار سرنشین آن گرفتار شده‌اند. آتش‌نشانان واردعمل شدند و پس از ساعتی یکی از مجروحان را که دختر جوانی بود، از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل کردند. در ادامه جسد سه سرنشین دیگر که دو پسر و یک دختر بودند، از خودرو بیرون کشیده شد. به گفته شاهدان عینی، این خودرو ابتدا به گاردریل‌ها برخورد کرده و سپس منحرف شده بود.

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور تهران نیز در این باره به میزان گفت: راننده 50 درصد و شهرداری نیز 50 درصد مقصر شناخته شدند. وی افزود: علت این حادثه براساس نظریه کارشناسان عالی تصادفات پلیس راهور، تقارن و ترکیب دو خطاست. بر این اساس راننده به علت نا توانی در کنترل وسیله نقلیه 50 درصد و طبق تبصره‌3ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی،شهرداری تهران به علت استفاده نکردن از تجهیزات درست در محل تصادف 50 درصد مقصر شناخته شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار