برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سمنان با حضور رئیس مجلس

لاریجانی با قطار به سمنان می آید

به گزارش تابناک سمنان، امروز در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از طرف مقامات استان،با حضور در یادمان شهدای گمنام سمنان به شهدای سمنان ادای احترام می‌کند.
کد خبر: ۳۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 08 March 2017

به گزارش تابناک سمنان،علی لاریجانی امروز عصر وارد سمنان می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از طرف مقامات استان،با حضور در یادمان شهدای گمنام سمنان به شهدای سمنان ادای احترام می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی که سخنران اصلی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سمنان است سپس در محل برگزاری این یادواره حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، هم‌زمان با برگزاری این یادواره کتاب شهدای فرهنگی نیز به دست رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.

یحیایی گفت: پس از اقامه نماز جماعت رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان سمنان که در محل استانداری سمنان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور در برنامه زنده صداوسیمای مرکز استان سمنان پایان‌بخش برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سمنان است.

معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان همچنین گفت: در حاشیه این مراسم در آئین افتتاح ایستگاه راه آهن شهر سمنان نیز حضور خواهد یافت.

شایان ذکر است شماری از نمایندگان و مسئولان قوه مقننه و از جمله نمایندگان استان سمنان دکتر لاریجانی را در این سفر یک روزه همراهی خواهند کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار