دو برگزاری موفق جشنواره ی فرهنگ و ملل خود یک موفقیت است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دو برگزاری موفق جشنواره ی فرهنگ و ملل خود یک موفقیت است
کد خبر: ۴۰۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 10 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،  دکتر داوری ،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد ، اشاره به حضور دانشجویان با ملیت های متعدد در دانشگاه فردوسی مشهد هدف جشنواره ی فرهنگ و ملل را اینچنین بیان کرد : یکی از اهداف دانشگاه فردوسی بین المللی شدن است. یکی از برد های آن اثبات توانمندی های دانشگاهی آن است که شامل توانمندی های علمی ، آموزشی ، پژوهشی و نیز خدماتی که به دانشجویان ارائه میدهد . در جریان این هدف یکی از زیرمجموعه ها دانشجویان خارجی هستند .
وی در این خصوص اعلام کرد که دانشگاه فردوسی در جهت جذب دانشجویان خارجی و ارائه خدمات مناسب به آنها همواره تلاش می کند تا آنها بتوانند سفیرانی برای کشور ما در کشور خود و نیز مبلغانی برای دانشگاه فردوسی باشند .
معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه در خصوص دستاورد های جشنواره فرهنگ ملل بیان کرد دو برگزاری موفق جشنواره ی فرهنگ و ملل خود یک موفقیت است . وقتی که ما خدمات مطلوبی را برای دانشجویان خارجی فراهم میکنیم و نیز فضای فرهنگی مناسبی را ارائه میدهیم طبیعتا این شخص این مسئله را نقل خواهد کرد و این اتفاق هدف ما را که جذب دانشجویان خارجی هست شکل می دهد .
دکتر داوری شعار نوید صلح و دوستی را بسیار زیبا و مناسبی دانست و بیان کرد : نوع بشر در روی زمین خانه مشترکی دارند که باید با هم روی آن زندگی کنند بنابراین بهترین راه صلح و دوستی است . بشر بهتر است به این نتیجه برسد که علیرغم تمام تفاوت سلیقه ها باید با هم زندگی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار