برگزاری 150 مراسم ویژه لیالی قدر

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 150 مراسم محوری به مناسبت لیالی قدر در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 06 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر امروز در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: انسان در سرنوشتی که در شب قدر برایش رقم می‌خورد موثر است حتی می‌شود گفت که نقش اصلی را به خود انسان سپرده است تا انچه بخواهد برای فردا رقم بزند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: حالات و دریافت‌های شخص یکی از ادله‌هایی است که نقش انسان را در مقدرات شب قدر ثابت می‌کند، بنابر این آنهایی که اهل دعا و راز و نیاز و اهل شب قدر هستند نقش خویش را در شب قدر به خوبی دریافته‌اند.

محمودی نیا افزود: خداوند با نزول سوره خاص شب قدر را به مردم معرفی کرده بنابر این قرآن در شب قدر نازل شده و فرشتگان در ان شب فرود آمدند به همین دلیل عمل صالح در شب قدر برابر با عمل صالح در طول هزار ماه است.

وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی بوشهر در آستانه ماه رمضان، برگزاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، برگزاری شورای تبلیغ، برگزاری 8 همایش طلایه داران تبلیغ، اعزام بیش از 450 نفر مبلغ، اعزام 100مبلغه، توزیع 500 جلد کتاب ره توشه ویژه مبلغین جهت تغذیه فکری در رمضان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برگزاری 100 مراسم شاخص توسط هیئت‌های مذهبی، برگزاری مراسم عمومی در 800 مسجد استان، برگزاری ولادت امام حسن مجتبی (ع) در 30 مسجد محوری استان، برگزاری 150 مراسم محوری در لیالی قدر، نشست کانون مداحان در سطح شهرستان‌ها با ائمه جمعه و اعزام 400 مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مجالس و محافل و برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام پاکراه، مبلغ شاخص اعزامی از قم از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ماه رمضان به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه آفتاب سبک زندگی امام خمینی (ره)، برگزاری کلاس قرآن توسط 80 هیئت مذهبی شاخص استان و حضور تشکل‌های میان تخصصی در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه به ‌عنوان برنامه‌های دیگر تبلیغات اسلامی استان در ماه رمضان محسوب می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار