محدودیت های ترافیکی در محور ارسنجان -مرودشت

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از اعمال محدودیت ترافیکی در محور «ارسنجان _ مرودشت» به دلیل عملیات ایمن‌سازی محور خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 10 January 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمید احمدی اظهار داشت: تردد در محور «ارسنجان_ مرودشت» (حدفاصل روستای علی‌آباد ملک) به دلیل عملیات ایمن‌سازی محور از تاریخ بیستم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی به صورت شبانه روزی با محدودیت همراه است و امکان عبور از کنار گذر فراهم شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع تردد مابقی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

 

وی عنوان کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری کل تردد ثبت ‌شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2 درصد افزایش را نشان می‌دهد که همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15 درصد از کل ترددها بوده است.

احمدی گفت: اوج تردد بین ساعات 7 الی 8 در محور مرودشت- شیراز و کمترین تردد در محور فراشبند- فیروزآباد بین ساعات 16 الی 17 ثبت شده که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار