فارس آماده میزبانی ارز مسافران نوروزی می شود

در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس کمیته‌های دوازده گانه آخرین اقدامات و فعالیت‌های خود را بررسی کردند.
کد خبر: ۷۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 16 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:استاندار فارس در این جلسه که به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد با بیان اینکه در ایام منتهی به سال نو فعالیت‌های خوبی انجام شده است، گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا فضایی مهیا شود تا گردشگران بتوانند از اماکن زیارتی، سیاحتی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان به بهترین نحو ممکن برخوردار شوند.

رحیمی در این جلسه اطلاع رسانی و ارتباط مستمر، خوب و نزدیک مدیران استان در این ایام با رسانه ملی را هم خواستار شد و افزود: یکی از توانمندی‌های استان وجود یک مرکز قوی و به روز در قالب صدا و سیمای مرکز فارس است که تاکنون توانسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را در سطح ملی و بین المللی به عنوان رسالت خود به خوبی معرفی کند و با این کار باعث رونق اقتصادی استان شود.
استاندار فارس، از اعضای ستاد خدمات سفر استان خواست در کنار آماده سازی اماکن زیارتی، سیاحتی و اقامتی، موضوع امنیت و آرامش خاطر مسافران را هم مدنظر قرار دهند تا مسافران و گردشگرانی که به استان فارس سفر می‌کنند با خاطرات خوب و خوشی این استان را ترک کنند.
رحیمی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی استان و این موضوع که فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مطرح شده بر ضرورت اجرای برنامه‌های مجموعه‌های فرهنگی بر اساس شعائر اسلامی هم تاکید و تصریح کرد: نهاد‌های فرهنگی در برنامه‌های خود از گروه‌های شناسنامه دار و دارای مجوز استفاده کنند.
سهرابی مدیر صدا و سیمای مرکز فارس، از اقدامات این مرکز برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در زمینه گردشگری خبرداد و گفت: همکاران ما در صدا و سیمای مرکز فارس از یک ماه پیش کار‌های خود را به همراه ستاد اجرایی خدمات سفر آغاز کرده اند تا در ۴ حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی بتوانند برنامه‌های پر مخاطبی را برای این ایام تهیه و پخش کنند.
سهرابی، ایام نوروز را فرصت خوبی برای معرفی استان فارس دانست و گفت: با همکاری مسئولان استان می‌توانیم کارها و فعالیت‌های انجام شده و ظرفیت های استان پهناور فارس را که همه جهانیان به آن توجه دارند را نه تنها در سطح استانی بلکه ملی و فراملی به نمایش بگذاریم.
در این جلسه علاوه بر تشریح برنامه‌ها و آخرین اقدامات انجام شده کمیته‌های دوازده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر معاونان صدا و سیمای مرکز فارس هم برنامه‌های این مرکز را برای ایام نوروز ۹۸ اطلاع رسانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار