ترافیک سنگین شمال فارس را در بر گرفت

رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه وضعیت ترافیک در راه های منتهی به شمال این استان از سایر نقاط بیشتر است اعلام کرد: با وجود استقبال مسافران نوروزی با همکاری ماموران پلیس راهور، ترافیک در مناطق ورودی به این استان روان است.
کد خبر: ۷۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 21 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ مصطفی عباسی بیان داشت: از بیست و نهم اسفند97 که حرکت مسافران نوروزی به فارس آغاز شده، با تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی و مشارکت مردم تصادف ها کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: بیشتر آمار تصادفات مربوط به واژگونی خودروهاست که این امر ناشی از خواب الودگی رانندگان است و توصیه می شود رانندگان برای حفظ سلامتی خود و دیگران هنگام رانندگی استراحت کافی داشته باشند چرا که تصادف محصول یک لحظه تعلل است.
عباسی ادامه داد: بستن کمربند ایمنی به ویژه برای آنهایی که در عقب خودرو سوار هستند، اجباری است و رانندگان سعی کنند با حداقل سرعت ممکنه رانندگی کنند و ماموران ما هم به صورت محسوس و هم به صورت نامحسوس و با دوربین جاده ها را تحت کنترل قرار دارند و رانندگانی که از قانون سرپیچی کنند جریمه خواهند شد.
او با اشاره به اینکه با رانندگان خودروهایی که مواد روانگردان و مشروبات الکلی مصرف کرده اند به شدت بر خورد خواهد شد، بیان داشت: با استفاده از دستگاه های مخصوص رانندگانی که مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کرده اند مشخص خواهد شد.
رئیس پلیس راهوار فارس اضافه کرد: در صورتی که مشخص شود رانندگان مواد مخدر مصرف کرده اند، علاوه بر اینکه خودروهای آنها متوقف خواهدشد، مبلغ چهار میلیون ریال جریمه می شوند و گواهینامه آنها به مدت شش ماه ضبط و 10 نمره منفی هم در پرونده رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.
رئیس پلیس راهور فارس افزود: خودروهایی که جریمه آنها 10 میلیون ریال بوده در این ایام خودروهای آنها توقیف نخواهد شد و برای مسافرین نیز تسهیلاتی در راه ها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار