اماکن مذهبی جهرم در ماه رمضان تعطیل است

قریب زاده گفت: در ایام ماه رمضان و به سبب شیوع بیماری «کرونا»، تمام مساجد، امامزاده ها و اماکن مذهبی شهرستان جهرم تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 24 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:بیژن قریب زاده با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و تشکر از همراهی و همکاری عموم مردم شهرستان‌های جهرم و خفر به جهت تعطیلی اماکن مذهبی و عدم برگزاری هرگونه مراسم عمومی و مذهبی به جهت جلوگیری از انتشار ویروس منحوس «کرونا»، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و وضعیت غیر قابل پیش‌بینی شهرستان‌های جهرم و خفر در طی روزهای آتی و همچنین تصمیم مسئولین ذی‌ربط، اماکن مذهبی همچنان در طول این ماه تعطیل هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم افزود: هرگونه برگزاری مراسم عمومی و مذهبی از جمله نماز جماعت، افطاری، اطعام، نذری، مراسم ختم، پذیرایی، سخنرانی، محفل انس جزءخوانی و ترتیل خوانی، عزاداری، اعیاد، موالید و به طور کلی حضور و تجمعات در مساجد و اماکن مذهبی سطح شهرستان ممنوع است.

 

وی با اشاره به اینکه صرفا پخش اذان و دعاهای مخصوص ماه رمضان از بلندگوهای اماکن مقدس بلامانع است، خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن مذهبی صرفا به جهت حفظ سلامت عموم بوده و هرگونه اتخاذ تصمیم در خصوص بازگشایی اماکن مذهبی به اطلاع عموم می رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار