آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد گناوه

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: آموزش‌های مهارتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه برای توانمندی آنان درحوزه اشتغال و اقتصادی توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر؛نشست مشترک سرپرست و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه و مسئولان کمیته امداد گناوه در راستای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش در منطقه بندر ریگ برگزار شد.

دراین نشست راهکارهای لازم در توانمند سازی مددجویان و خود کفایی اقتصادی این افراد ارائه شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در این نشست با بیان اینکه این مرکز آموزشی دارای امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه آموزش به مددجویان است اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در بین خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) توسعه می‌یابد.

محمد حسین هنرکار سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه با بیان اینکه تمام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است تصریح کرد: این فرصت خوبی است که در شهرستان‌ها فراهم آمده تا بتوان در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گام‌های مهمی برداشت.

وی با تشریح ارائه خدمات آموزشی به مددجویان افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه آمادگی ارائه آموزش‌های مهارتی در خوشه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، عمران و دیگر رشته‌های مهارتی را برای مددجویان کمیته امداد دارا است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه بیان کرد: این نهاد با شناسایی افراد علاقه مند به دوره‌های آموزشی مورد نظر، کلاس‌های آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهر و روستاهای گناوه برگزار می‌کند.

هنرکار با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد حمایتی است افزود: به منظور توانمندسازی خانواده‌های مددجو فراگیری آموزش‌های مهارتی فنی با همکاری کمیته امداد گام موثری در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای سرپرستان خانوارها است.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اشتغال بخش قابل توجهی از مشکلات سرپرستان خانوار و همچنین فرزندان آنها را برطرف می‌کند، این مقوله مهم در راستای توانمند سازی خانواده کمیته امداد نقش اساسی ایفا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار