جذب اسپانسر برای تقویت نمایشگاه هوایی کیش ضروری است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با گذشت ۲۰ سال از برگزاری نمایشگاه هوایی کیش اعتباری برای این رویداد ملی پیش بینی نشده و باید با جذب اسپانسری قوی این رویداد را تقویت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 12 October 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، جعفر آهنگران روز سه شنبه در دیدار دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه هوایی کیش اظهار داشت: لازمه برگزاری این رویداد ملی ارائه طرح پیشنهادی از سوی دبیر اجرایی نمایشگاه است.

وی افزود: پس از تدوین طرح پیشنهادی دهمین نمایشگاه هوایی و ارائه آن به معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش شیوه برگزاری این رویداد مهم مورد بررسی قرار می گیرد.

آهنگران اضافه کرد: تا کنون ۹ دوره افتخار آمیز نمایشگاه هوایی در جزیره کیش برگزار شده و این رویداد مورد استقبال شمار زیادی از مردم از سراسر کشور قرار گرفته است.

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه هوایی کیش نیز در این جلسه اظهار داشت: دهمین رویداد مهم هوایی کیش آبان سال آینده برگزار می شود که نمایش هوایی با حضور شرکت های داخلی و خارجی، شرکت های دانش بنیان و بازدید عموم مردم از جله ویژگی های آن است.

بیژن بنکدار با اشاره به لزوم اهمیت تبلیغات گسترده، برنامه ریزی، هماهنگی های بین المللی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی کیش گفت: با تدوین طرح پیشنهادی، برنامه ریزی و تشکیل کمیته های مختلف می توانیم در این زمینه گام های موثری برداریم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه هوایی کیش و ایجاد تعامل میان شرکت های خارجی و علاقمندی روس ها برای شرکت در این رویداد مهم، افزود: طی هماهنگی با سفیر روسیه تیم های نمایشی با امکانات و تجهیزات لازم در دهمین نمایشگاه هوایی کیش حضور خواهند داشت.

بنکدار افزود: جزیره کیش از امکانات و زیرساخت های مطلوبی برخوردار است و می تواند میزبان شایسته ای برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی باشد.

وی یادآور شد: در شرایط تحریم می توانیم گام های موثری برای تحولات اقتصادی، بین المللی، صنعت گردشگری و هوانوردی برداریم.

عزت الله محمدی سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش هم در این جلسه با بیان این که نمایشگاه هوانوردی هنوز به درآمد زایی نرسیده، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه هوایی کیش یک رویداد ملی است باید دولت از این رویداد مهم حمایت کند.

سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هم این رویداد مهم و ملی را به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در جزیره معرفی کرد و گفت: به خاطر استقبال شمار زیادی از مردم در نمایش هوایی این رویداد؛ می توان اسپانسر برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی جذب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار