تدوین طرح مهارت افزایی مدیریت مدارس میبد

امام جمعه میبد: هدف از طرح مهارت افزایی مدیریت مدارس، تربیت مدیرانی توانا، کارآمد و مسلط به گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 03 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله علیرضا اعرافی در نشست شورای آموزش و پرورش میبد گفت: طرح توانمندسازی و مهارت افزایی مدیریت مدارس میبد، زیر نظر تیمی از متخصصان تعلیم و تربیت در قم تهیه شده و نسخه پنجم آن در حال تدوین است.


وی افزود: هدف این طرح هم تربیت مدیران آگاه، مسلط به گفتمان انقلاب اسلامی، توانا، کارآمد و مسئول بوده که در هفت عنوان درس و هر کدام به میزان دو واحد طراحی شده است.


امام جمعه میبد بر اجرای الگوی معماری ایرانی ـ اسلامی در طرح‌های آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: طرح نمای سنتی در مدارس، نقش مهمی در تربیت دارد و میبد در این زمینه پیشگام بوده است.


اعرافی حضوری شدن مدارس را نتیجه تلاش کادر درمان و بهداشت و همچنین آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: باید آمار واکسیناسیون را با ابراز‌های تشویقی و قانونی به ۱۰۰ درصد رساند.


عضو شورای خبرگان رهبری خواستار دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شد و گفت: آموزش و پرورش باید آمادگی کاملی برای شیوع احتمالی سویه‌های جدید کرونا داشته باشد. معلمان نیز با تلاش مضاعف، خلأ‌ها و آسیب‌های دو سال اخیر در زمینه علمی دانش آموزان را جبران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار