17 زندانی غیر عمد در جشن انقلاب آزاد شدند

همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و خیران و انجمن حمایت زندانیان شیراز، زمینه آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 11 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا:  همزمان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و انجمن حمایت زندانیان شیراز و خیرانی که حتی حاضر به اطلاع‌رسانی نام خود نشده‌اند، زمینه آزادی ۱۷ زندانی در شیراز فراهم شد.

با مشارکت یکی از خیرین نیکوکار و با پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۵ نفر از محکومین مالی فراهم شد. همچنین با همکاری دو نفر از نیک اندیشان شیرازی به مبلغ ۱۹۸ میلیون ریال و موسسه آموزشی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۲ زندانی فراهم شد.

محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز شامگاه پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن در این رابطه گفت: همزمان با دهه پر فروغ فجر، این نیک‌اندیشان در مجموع بیش از یک میلیارد و دویست و نود میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان شیراز واریز کردند که با این مبلغ زمینه آزادی ۱۷ زندانی فراهم شده است.

وی اظهار کرد: خیران می‌توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حساب بانک ملی ایران به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰ به نام انجمن حمایت شیراز واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار