در بازدید استاندار از مجتمع فرهنگی و هنری پردیس گچساران

سرنوشت فاجعه بار مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری پردیس گچساران

کد خبر: ۱۰۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷ 02 March 2022

به گزارش تابناک ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری پردیس گچساران گفت:برای اتمام این مجتمع فرهنگی به ۴۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که متاسفانه با روند کنونی تخصیص اعتبار سالی یک میلیارد تومان ۴۰سال طول میکشد که این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که این خود یک فاجعه بزرگ می باشد.
احمد زاده افزود:این یک پروژه بزرگی است که در شهرستان تعریف شده ولی متاسفانه اعتبار آن به صورت کم و زمان بر تخصیص داده می شود که این اعتبار در پیشرفت این مجتمع بزرگ تاثیری ندارد.
وی خاطر نشان کرد: ما در جاهای دیگر شهرستان هم چنین پروژه های داریم مثل آبرسانی دشت امام زاده جعفر که ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم دارد ولی فقط ۳۰میلیارد در نظر گرفتن و این پروژه برای بهره برداری کامل ۲۵سال طول می کشد.
وی با بیان اینکه اعتبارات استان و شهرستان جوابگوی اتمام پروژه ۴۰میلیاردی مجتمع پردیس نمی باشد بیان داشت:۱۸۰میلیارد ریال اعتبارات نفت به استان تخصیص یافته که امسال ۳۰میلیارد از این مبلغ برای پروژه های استان و شهرستان ها توزیع شده و سهم گچساران از این مقدار ۱۵میلیارد می باشد که با در نظر گرفتن پروژه های شرکت نفت دیگر جوابگوی این پروژه های نیمه کاره نمی باشد .
احمد زاده با بیان اینکه روند پیشرفت مجتمع پردیس رضایت بخش نیست افزود:متاسفانه این پروژه در سال ۹۶شروع شده و با گذشت چهار سال از این پروژه پیشرفتی نداشته و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد خود یک فاجعه و هدر رفت سرمایه بزرگی برای شهرستان می باشد که ما نباید اجازه بدهیم سرنوشت این مجتمع بزرگ این گونه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار