عادل رنجی رییس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر

این مجموعه با تمام توان از شرکتهای دانش بنیان، فناور، خلاق، و کسب کارهای فناورانه و مبتنی بر دانش حمایت می کند

کد خبر: ۱۰۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 30 March 2022

 

 

 

رییس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر با اشاره به ضرورت عملیاتی سازی فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال، گفت: این مجموعه با تمام توان از شرکتهای دانش بنیان، فناور، خلاق، و کسب کارهای فناورانه و مبتنی بر دانش حمایت می کند.

 

عادل رنجی  در گفت و گو با خبرنگار تابناک  با اشاره به فرارسیدن سال نو و ایام فرخنده نوروز، اظهار کرد: سال جدید باید در اندیشه و افکار ما نگاه و مسیری جدید برای رسیدن به اهداف تعالی نظام مقدس ایران ایجاد کند، نگاهی که همراه با عزم و اراده ای پولادین و توام با اتکال به خداوند منان و ادامه راه شهدای والامقام باشد.

 

وی با بیان اینکه نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر اهمیت توجه به فناوری و علوم دانش بنیان را بر همگان هویدا کرد، افزود: پارک های علم و فناوری در ایران حدود دو دهه است که نگاه دانش بنیان را سرلوحه کار خود قرار داده و با همین تفکر است که توانسته در مرزهای دانش و فناوری حرکت کند.

 

این مقام مسول افزود: با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال‌های اخیر از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور جدی در حوزه حمایت از محصولات و شرکتهای دانش بنیان و اشتغالزایی مبتنی بر فناوری بوده، وظیفه همه ارگان ها و سازمان هاست که نه در شعار بلکه در عمل این موضوع مهم را پیگیری و اجرایی نمایند.

همچنین افزود: امسال به واسطه تاکیداتی که در حوزه اشتغال دانش‌بنیان از طرف ایشان شده است، وظیفه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر نیز دوچندان شده است.

رنجی با تاکید بر اینکه پارک علم و فناوری در سالهای اخیر طلایه دار و پرچمدار، گفتمان‌سازی زنجیره ارزش و تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی بوده است، خاطرنشان کرد: صدها پروژه تحقیقاتی و عملیاتی دانش بنیان در حوزه تولید و اجرای موفق در زمینه های مختلف تنها نمونه های کوچکی در این حوزه هستند که در صورت اعتماد به این نهاد علمی و فناوری می تواند تسهیلگر تولید دانش‌بنیان و قطع وابستگی به خارج باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار