اجرای پویش «به عشق علی» در استان یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان گفت: پویش «به عشق علی (ع)» با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ 07 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی اکبر سلمانی گفت: پویش به عشق علی (ع) با هدف تاسی از راه و منش مولا علی (ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان و ایتام، با همکاری معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) انجام می‌پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر ارتباط خوبی بین اعضای این پویش وجود دارد و امید است با اطلاع رسانی این پویش در برنامه‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی در ۱۴ شبکه رادیویی و شرکت مردم خداجوی در این پویش شاهد کمک‌های بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز باشیم.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: چنانچه فرهنگ رسیدگی به ایتام و نیازمندان در میان اجتماع بیش از پیش جاری و ساری شود اثرات بسیار خوبی در تامین نیاز‌های مددجویان خواهد داشت.

 

اکبر سلمانی افزود: در سال گذشته مبلغ ۳۹ میلیارد تومان برای پنج هزار و ۴۰۰ یتیم و محسنین توسط ۱۸ هزار حامی پرداخت شده و در حال حاضر تعدادی از ایتام و محسنین در شرایط کمتر برخوردار هستند و لازم است با جذب خیرین جدید به وضعیت آن‌ها رسیدگی فوری و بیشتری صورت گیرد.

 

وی درباره خانواده‌های موسوم به محسنین گفت: خانواده محسنین به خانواده‌ای گفته می‌شود که پدر در قید حیات می‌باشد، اما بنا بر هر دلیلی از جمله بیماری و یا سایر شرایط قادر به تامین نیاز‌های خانواده نیست.

 

سلمانی افزود: خیران و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۷۰۹۸۹ و یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند مناطق محروم در طرح به عشق علی (ع) واریز کنند.

 

وی ادامه داد: مردم مومن و خداجو در صورت تمایل برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال را پذیرا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار