ایجاد ۲۰۰ طرح اشتغالزایی همزمان با دهه کرامت

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم با ایجاد ۲۰۰ شغل همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳ 18 May 2022

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم با ایجاد ۲۰۰ شغل همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این دهکده شامل کارگاه خیاطی، قالیبافی، ریسندگی، مروار و کنترل کیفی انواع مواد غذایی است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:سرهنگ پاسدار حمیدرضا آقابیگی روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‌ها و کارگاه‌های اشتغال زایی بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: یک کارگاه مروار بافی با اشتغال زایی برای ۱۰ نفر و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات یکی از کارگاه‌هایی است که امروز افتتاح شد و با تبدیل به یک تعاونی در حال گسترش است.

وی بیان کرد: یک کارگاه قالیبافی نیز در روستای آورزمان با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر از زنان روستا و پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، افتتاح شد.

آقابیگی با اشاره به افتتاح دو باب منزل مسکونی در محله نفت سیاه با کمک خیرین و گروه‌های جهادی، از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: این دهکده شامل کارگاه خیاطی، قالیبافی، ریسندگی، مروار و کنترل کیفی انواع مواد غذایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: علاوه بر تامین دستگاه‌های چرخ خیاطی و دار‌های قالی این دهکده اشتغال زایی، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار