سند دار شدن املاک از اولویتهای وزارت آموزش و پرورش

معاون مدیرکل حقوقی وزارت آموزش وپرورش گفت: یکی از اولویتهای مهم وزارت آموزش وپرورش سند دار کردن املاک آموزش وپرورش برای جلوگیری از تعرض افراد سودجو به این املاک است.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 31 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دربندی در جلسه پیگیری مستندسازی املاک آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری و تعامل خوب همکاران حقوقی ۹۲۰ ملک از املاک این استان دارای سند رسمی است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای وزارت آموزش و پرورش با سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن در کشور حهت تسریع در سند دار شدن املاک آموزش وپرورش منعقد شده است گفت: همه املاک آموزش وپرورش باید در سامانه سادا و سامانه جامع املاک آموزش وپرورش ثبت شود که انتظار می رود همکاران در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به ثبت املاک در این سامانه ها تسریع کنند.
دربندی بر ساماندهی و بهینه سازی املاک آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: بهینه سازی املاک آموزش وپرورش از دغدغه های وزیر محترم آموزش و پرورش است که لازم است این املاک شناسایی و املاک مازاد جهت توسعه و تجهیز مدارس طی فرآیند قانونی به فروش برسد .
وی بر حمایت قضایی و حقوقی از همکاران فرهنگی تاکید کرد و گفت: براساس ماده ۸۸ قانون خدمات کشوری اگر برای همکاران فرهنگی مشکل مرتبط با شغل یش بیاید کارشناسان حقوقی می توانند در آین زمينه مشاوره حقوقی و یا با گرفتن وکیل از همکاران دفاع نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: نظارت بر واحدهای حقوقی در سطح استانها کاری ارزشمند است تا با تبادل نظر ، شناسایی و رفع موانع به سمت شرایط مطلوب گام برداريم.

حسنعلی عزت خواه افزود: خوشبختانه کارشناسان حقوقی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلط و اشراف بالایی نسیت به مسائل حقوقی دارند که با دغدغه مندی بحث سند سازی املاک را دنبال می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار