خسارت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به بخش مرزن آباد چالوس

از این مبلغ تنها ۶۸ میلیارد تومان برای جبران خسارت به کل استان اختصاص داده شد
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳ 13 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی با شوراهای بخش کجور با بیان اینکه در اصل یکصدم قانون اساسی مسئولیت شما شوراها ذکر شده است، اظهار کرد:

مشکلات زیادی در روستاها از جمله مشکل آب، برق، گاز، زباله دارد.
وی با اشاره به پیگیری و دوندگی ۲۰ ماهه برای گازرسانی به بخش کجور گفت: اعتبار گرفتن با آن مبلغ برای پروژه گازرسانی به کجور پیگیری زیادی نیاز داشت که میسر شد و پیمانکاران مشغول به کار هستند.

دکتر محسنی بندپی با اشاره به خسارت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به بخش مرزن آباد بیان کرد: از این مبلغ تنها ۶۸ میلیارد تومان برای جبران خسارت به کل استان اختصاص داده شد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به محدود بودن اعتبارات اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد هیچ چیز به اندازه باهم بودن نمی تواند مشکلات را حل کند.

وی بر رعایت اخلاق تاکید کرد و گفت: با همه اقتداری که شما شوراها و مردم به ما نمایندگان دادید پیگیر مسائل و مشکلات منطقه هستم.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان در خصوص مشکل آب بخش کجور اظهار کرد: اگر تمام ذخایر آب دنیا را به کجور بیاورند در صورتی که مدیریت درست نباشد بازهم با کمبود آب مواجه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار