گرانی شدید ادوات صیادی در مازندران

گرانی ادوات سبب شده تا اقبال مردم برای خرید ادوات صیادی کم شود و بیشتر مشتریان برای سرگرمی اقدام به خرید قلاب ماهیگیری می کنند
کد خبر: ۱۰۷۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ 15 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ،  نظری، فروشنده ادوات صیادی در مازندران با بیان این که نرخ ادوات صیادی طی سال های اخیر بی رویه و چندبرابر گران شده و بالا رفته است، گفت: این مسئله سبب کاهش مشتریان شده است.


علی نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که مردم شهرستان در کنار مشاغل مختلف به کار صید و صیادی می پردازند، افزود: خوشبختانه استقبال جوانان نیز برای ماهیگیری و صیادی خوب است.

وی با اشاره به افزایش قیمت ادوات صیادی گفت: طی دو سال اخیر قیمت ادوات بسیار بالا رفته و بیشتر صیادان و مردم توان خرید آن را ندارند.

وی با عنوان این که قلاب های ماهیگیری و یا سایلیک که در گذشته ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت اکنون به دو تا سه میلیون تومان رسید و گرانی اقلام سبب شد تا شمار مشتریان کاهش یابد.

نظری ادامه داد: گرانی ادوات سبب شده تا اقبال مردم برای خرید ادوات صیادی کم شود و بیشتر مشتریان برای سرگرمی اقدام به خرید قلاب ماهیگیری می کنند.

این فروشنده ادوات صیادی سایلیک، تور گردشب، طناب را از جمله ابزارهای صید و صیادی برشمرد و گفت: مرغوبترین طناب های ویژه صیادی از دم گاو بافته می شود و زبری تور سبب می شود تا سرب های موجود در آن درهم تنیده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار