خلخال از امن ترین شهرستان های کشور است

فرمانده انتظامی خلخال گفت: این شهرستان با کمترین میزان جرایم کیفری از شهرستان های امن کشور است.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 08 October 2015
به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز پنجشنبه در همایش پلیس ، اصناف و امنیت خلخال افزود: سطح جرایم کیفری از جمله سرقت ، خشونت و نزاع در خلخال پایین تر از سایر مناطق کشور است.
وی گفت: فرهنگ بالا همراه با همکاری خوب مردم با ماموران انتطامی از عوامل کاهش سطح جرایم کیفری بوده و همین امر سبب شده خلخال از نظر امنیتی در وضعیت ایده آلی
قرار بگیرد.
وی همچنین از کاهش 48 درصدی میزان جرایم سرقت در نیمه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل خبرداد و افزود: در این مدت 80 درصد سرقت های کوچک در مناطق مختلف این شهرستان با تلاش ماموران پلیس آگاهی خلخال کشف شد.
او اظهار کرد: وجود امنیت در جامعه هیچ وقت نباید بازاریان این شهرستان را از انجام اقدامات پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی اماکن تجاری خود غافل کند.
سرهنگ نمازی افزود: راهکارهای سنتی گذشته برای حفاظت از سرقت مغازه ها و اماکن تجاری راهکار مناسبی نبوده و استفاده از قفل های ایمنی جدید همراه با نصب دوربین های مدار بسته علاوه بر افزایش ضریب ایمنی اماکن تجاری در مقابل سرقت های احتمالی پلیس را در کشف سرقت جرایم سرقت مغازه ها یاری خواهد کرد.
فرمانده انتظامی خلخال در کنار پلیس بودن مردم را از جمله عوامل افزایش ضریب امنیتی این شهرستان دانست و گفت: همکاری اصناف و بازاریان خلخال با پلیس بیش از هر قشر دیگر است.
در این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اتاق اصناف شهر خلخال برگزار شد ، حجت مددی رییس اتاق اصناف خلخال نیز با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی خلخال در ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه گفـت: تعامل ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات تابستان با گردشگران و مسافران موجب شد میهمانان این شهرستان خلخال را با خاطره ای خوش ترک کرده و برای دیدن دوباره این منطقه برنامه ریزی کنند.
در این مراسم به پاس قدردانی از خانواده شهدای پلیس یک جلد پروانه کسب افتخاری از سوی اتاق اصناف خلخال به پدر شهید حسین محمدی از شهدای فرماندهی انتظامی خلخال اعطا و با اهدای لوح سپاس از سوی بازاریان از فرمانده انتظامی و پرسنل تحت امر تجلیل شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار