اجرای 23 طرح بازآفرینی شهری در استان اصفهان

۲۳ طرح بازآفرینی شهری در استان اصفهان در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 25 December 2022

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هم اکنون این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۷ درصد در استان اصفهان فعال است.
سید عبدالرضا لقمانی افزود: برای این طرح‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و ادامه اجرای آن‌ها به ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.
وی، هدف از اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری را ارتقاء وضعیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری دانست و گفت: بافت فرسوده استان اصفهان با پرداخت تسهیلات بانکی نوسازی می‌شود.
رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود:۴۰۰ میلیون تومان برای اصفهان و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر‌های استان اصفهان پرداخت می‌شود.
لقمانی مزایای این طرح را، نیاز نداشتن به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات و امکان دریافت آن با ارائه سند تک برگ عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر تسهیلات بانکی، از سوی شهرداری‌ها نیز امکان تخفیف حداقل ۵۰ درصد عوارض ساخت، تراکم ساخت و تقسیط بقیه آن وجود دارد.
وی افزود: قابلیت تبدیل تسهیلات به فروش اقساطی و تقسیط آن به مدت حداکثر ۱۲۰ ماه از دیگر مزایای تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار