مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ضرورت عمل به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی را در خانه و مدرسه تقویت کنیم، گفت: باید به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی عمل کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 18 April 2023

ضرورت عمل به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت بیان کرد: فرزندان ما باید اهل اهل بیت (ع) را بشناسند و با قرآن انس بگیرند بلکه باید به قرآن تدبر و عمل کرد و این راه را با استقامت ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه دینداری را باید با اهل بیت (ع) بشناسیم و آن را ترویج دهیم، یادآور شد: باید از برکات قرآن در زندگی استفاده کنیم که دراین راه والدین، معلمان، مربیان و معاونین پرورشی مدارس مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

حجرگشت تصریح کرد: وی با تاکید بر توجه به سند تحول بنیادین در آموزش قرآن و تبیین سیره اهل بیت (ع)، ادامه داد: در مدارس استان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن به یاد امام راحل و شهدای گرانقدر از جمله شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از ظرفیت‌های درون مدرسه‌ای نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باید دانش‌آموز محور در استان برنامه‌ریزی شود، ادامه داد: باید از ظرفیت دانش آموزان در نشر آموزه‌های کتاب آسمانی مسلمانان و همچنین انتقال مسائل تربیتی و فرهنگی بهره گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: در کانون مدرسه و خانواده باید تلاش در حوزه علوم قرآنی و دینی را بیشتر کنیم تا فرزندانمان با آیات نورانی قرآن مجید الفت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار