پیش بینی آسمانی صاف برای کرمانشاه طی فردا

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوای استان از پیش بینی آسمانی صاف برای کرمانشاه طی فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 08 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فیروز دولتشاهی اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری با وزش باد، بویژه در مناطق کوهستانی واقع در مرکز و شرق استان همراه با بارش پراکنده باران و رعدوبرق خواهد بود.

وی افزود: احتمال این که بارش به شکلی محدود و نقطه‌ای، شدید ظاهر شده و با رگبار تگرگ نیز همراه شود چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان برای فردا، تصریح کرد: برای روز جمعه پدیده قابل توجهی در استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

دولتشاهی بیان کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با عبور موج کم رطوبت دیگری مجدداً و در بعضی ساعات شرایط برای رشد ابر، وزش باد و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران همراه با رعدوبرق در استان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دمای هوای روزانه که امروز به طور نسبی کاهش می‌یابد در روزهای جمعه تا یکشنبه تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت و از روز دوشنبه تا پایان هفته متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان به آرامی روندی رو به افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته سنقر با دمای ۱۰.۹ درجه خنک‌ترین و خسروی با ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان کرمانشاه بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار