سه معضل بزرگ پایتخت

نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر اين كه وجود بافت هاي فرسوده، مشكلات حمل و نقل و مسائل فرهنگي، سه معضل بزرگ پايتخت است، گفت: در اين ميان، حل مشكلات حمل و نقل عمومي در رأس امور شوراي شهر قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 13 October 2015
مرتضي طلايي افزود: مسائل فرهنگي نيز موضوع مهمی است كه به عنوان يك بحث عمومي، صرفاً مربوط به دولت و مديريت شهري نيست و کل جامعه بايد براي آن تلاش كند و هر كس تغيير را از خودش شروع كند.

وي با اشاره به اين كه امروز در مسائل فرهنگي، اجتماعي و اخلاقی نيازمند تغيير هستيم، اظهار كرد: از اين منظر، آسيب‌ هاي بزرگي متوجه نظام خانواده و متوجه جوانان ماست وكوچك‌ ترين بي ‌توجهي و غفلت ما به اين سرمايه ‌هاي ارزنده آسيب مي‌زند.

طلايي با بيان اين كه بايد، حواسمان باشد كه بد اخلاق نشويم و كج خلقي را كنار بگذاريم، تصريح كرد: چرا ديگر كمتر لبخند بر لب داريم،‌ در شرايطي که مسائل مشكلات زندگي برای همه وجود دارد و هيچ خانواده‌ بدون مشكلی وجود ندارد.

وي با تأکید بر اين كه بايد اين هنر را بلد باشيم كه در كوچه و خيابان و محل كار، لبخند بر لبانمان باشد، خاطرنشان كرد:     در اين صورت، ناراحتي خودمان را به ديگران انتقال نمي دهيم و بقیه را درگير مشكلات خودمان نمي كنيم، چرا كه اگر لبخند بزنيم و به ديگران انرژي مثبت بدهيم، علاوه بر حال خودمان، احوال ديگران را نيز خوب مي كنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار