به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی در حاشیه سفر به شهرستان سوادکوه شمالی اظهار داشت: میز خدمت (ارتباط مردمی) در پنجشنبه مورخ ۲۵ خرداد سال جاری با حضور مدیران پست و مخابرات استان جهت پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در حوزه ICT در محل اداره کل پست و مخابرات شهر شیرگاه به صورت حضوری تشکیل شد و درخواست ها و مشکلات تعدادی از مردم عزیز مراجعه کننده به این ادارات بصورت مستقیم مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر گردید.
وی در خصوص برپایی میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر تصریح کرد: درخواست ها و شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر به طور کامل توسط همکارانم در حوزه ادارات پست و مخابرات تا پایان این سفر احصا خواهد شد و پس از ثبت در سامانه سامد به مبادی مربوطه جهت اقدامات لازم ارسال خواهد شد.
گفتنی است در این سفر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با حضور در روستاهای بورخانی، گالشکلا و جاده مواصلاتی بخش لفور به مرزی کلا بابل و همچنین شهرک صنعتی بشل و روستای برنجستانک این شهرستان از نزدیک با مردم این مناطق دیدار و مشکلات پوشش تلفن ثابت و اینترنت را همراه در جلسه با شوراها و دهیاران روستاهای این منطقه احصا و پس از بررسی و جمع بندی، اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن این مشکلات در اسرع وقت بعمل خواهد آمد.
شایان ذکر است از دیگر برنامه های سفر یکروزه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران افتتاح باجه پست بانک روستایی کتی لته بخش نارنجستان و حضور در شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی می باشد.
خبر: الهام زارعی