پیشرفت فیزیکی 87 درصدی شاهراه غرب استان اصفهان

رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار گفت: تونل خوانسار به بوئین میاندشت، به عنوان شاهراه غرب استان ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 07 September 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار درباره تکمیل این پروژه گفت: بدلیل صعب العبور بودن راه ترافیکی مسیر خوانسار به بوئین میاندشت مقرر شد در بخشی از مسیر تونلی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با چهار کیلومتر راه دسترسی اجرا شود.

سعید شاهی ادامه داد: هم‌اکنون تونل خوانسار- بوئین میاندشت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تخصیص منابع، بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و با این‌ اقدام، شیب مسیر در حد استاندارد ۶ درصد خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این پروژه، که نقطه اتصال مرکز به غرب و جنوب غرب کشور است، پروژه کنارگذر خوانسار که بخشی از مسیر دامنه - خوانسار- گلپایگان - خمین است در دست تکمیل بوده و هم‌اکنون 10 درصد مراحل خاکبرداری بخشی از آن به طول 14 کیلیومتر انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار یادآور شد: اصلاح چهارخطه ورودی جنوبی شهر خوانسار نیز با مشارکت اداره شهرستان، شهرداری خوانسار و اداره راهداری در حال اجرا است و مقرر شد عملیات خاکی توسط شهرداری، اجرای پایه ریزی توسط راه و شهرسازی و عملیات آسفالت توسط راهداری انجام شود.

شاهی گفت: طول مسیر اصلاح چهارخطه ورودی جنوبی شهر خوانسار، حدود ۲ کیلومتر است و پروژه‌ هم‌اکنون در مرحله پایان خاکبرداری قرار دارد که با اتمام پروژه مسیر ورودی جنوبی خوانسار ایمن خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار