موانع سرمایه‌گذاری را تحمل نمی‌کنیم

کد خبر: ۱۱۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 16 October 2015

استاندار البرز گفت:‌ دولت هیچ مانع و سنگ‌اندازی در راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان البرز شامگاه پنجشنبه با هدف بررسی مشکلات و موانع توسعه 2 واحد صنعتی و تولیدی فعال در این استان و به ریاست سیدحمید طهایی برگزار شد.

در بخشی از این جلسه استاندار البرز طی سخنانی اظهار داشت: توسعه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع و تولیدی‌های فعال در سراسر کشور از جمله اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: دولت تلاش‌های بسیاری در جهت توسعه صنایع و دست‌یابی به اقتصاد پایدار انجام داده و باید این برنامه‌ها در سراسر کشور و استان‌ها با جدیت پیگیری و دنبال شود.

استاندار البرز بیان داشت: برای دست‌یابی به این مهم سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در استان البرز سرمایه‌ خود را به کار گیرد، نباید هیچ دغدغه‌ای داشته و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط لازم برای کار وی را فراهم کنند.

طهایی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از پنجره واحد به سرمایه‌گذاری در استان البرز توجه کرده و توان خود را در جهت رونق اقتصادی البرز به کار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و استانداری در البرز هیچ سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی در راه سرمایه‌گذاران را تحمل نمی‌کند، گفت: امروز که بسیاری برای سرمایه‌گذاری از داخل و خارج کشور آماده ورود به البرز هستند،‌ باید شرایط را برای آنها فراهم کرد.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری در صنایع هایتک و طرح‌هایی که در تدوین آنها کاهش مصرف آب و انرژی و عدم آلودگی لحاظ شده باشد، در اولویت قرار دارند.

لازم به توضیح است، در این جلسه مدیران 2 واحد صنعتی به بیان مشکلات خود پرداخته و در همان جلسه استاندار البرز به معاونان اقتصادی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه دستور لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار