پیام فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

کد خبر: ۱۱۳۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 November 2023

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم‌ الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌ آموز؛ برگِ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.
این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌ آموزان عزیزی است که در لبیک به‌ فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا نمودند. در چنین روزی حماسۀ شکوهمند و کوبندۀ دانش‌ آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت.
روز بزرگ سیزدهم آبان بیانگر مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان در تداوم انقلاب باوری و انقلاب یاوری هست و این تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش معلمان و دیگر اصحاب علم می نهد تا ما را به این حقیقت رهنمود سازد که با تکیه بر تعهّد، تخصص و دانش همراه با ایمان، راه امام راحل و شهدای عزیز را با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی ادامه دهیم.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز، معلمان گرامی و ملت فهیم ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و قاطعانه جنایات ضدبشری رژیم منحوس صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه را که با حمایت مستقیم و آشکار استکبار جهانی صورت می‌پذیرد، محکوم نموده و امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین در جهت بی‌اثر نمودن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم.»

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا
سرهنگ مهندس ستاد سید حسین فرقانی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار