ورودی شمال شهراصفهان نیازمند پارکینگ و اصلاح هندسی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ورودی شمال اصفهان را نیازمند تسهیلات پارکینگ و اصلاح هندسی دانست.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 11 December 2023
ورودی شمال شهراصفهان نیازمند پارکینگ و اصلاح هندسی

حسین حق‌شناس در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و موانع ترافیکی و بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: بیشترین حجم ورودی به مرکز شهر اصفهان از سمت بزرگراه معلم است و ضرورت دارد نسبت به ایجاد تسهیلات پارکینگ در مجاورت پایانه کاوه، اصلاح هندسی نقطه اتصال خیابان کاوه به راستگرد بزرگراه چمران و مدیریت هوشمندانه هرگونه بارگذاری شهری در این محور اقدام شود.

او احداث خیابان‌های شهید چمران، بهرام‌آباد و استاد شهریار جنوبی در محدوده منطقه 8 را در بهبود تردد در این محدوده الزامی و مؤثر دانست و افزود: نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف، پلاک‌خوان، سرعت‌سنج و عبور از چراغ قرمز در سطح معابر این منطقه، عامل کاهش تخلفات ترافیکی آن است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان جمعیت ۳۰۰ هزار نفری منطقه 8 و میزان استقبال و ساخت‌وساز در این منطقه را از ظرفیت‌های آن دانست و تأکید کرد: جلوگیری از بروز هرگونه چالش در آینده این منطقه ضروری است که ضمن انتخاب مشاوران ذی‌صلاح، عارضه‌سنجی و مطالعات ترافیکی برای توسعه و گسترش ساخت‌وساز در این منطقه انجام شود.

او با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل پاک، مهندسی شبکه معابر و استفاده از تجهیزات هوشمند موجب بهبود عبور و مرور در منطقه 8 می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث پارک‌سوار در حاشیه ایستگاه‌های متروی موجود در این منطقه از طرح‌های حوزه ترافیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار