حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در حاشیه بازدید از پل اطاقور

از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرد

کد خبر: ۱۱۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 04 January 2024

از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرداز پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهرقدردانی کرد

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در حاشیه بازدید از پل اطاقور از توابع شهرستان لنگرود، ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان و تلاش های شهردار جهادی و میدانی این شهردر گفتگو با خبرنگارتابناک گیلان، اظها کرد: از مسئولان می خواهیم نهایت همکاری را با شهردار اطاقور داشته باشند تا این پروژه عام المنفعه به سرانجام برسد.
وی پل اطاقور را یک پروژه مهم و راهبردی در منطقه دانست و افزود: این پل شهرهای زیادی را به هم متصل می کند و بسیار استراتژیک است.
امام جمعه کومله، در ادامه به پتانسیل های فراوان بخش اطاقور اشاره کرد و گفت: در کنار ظرفیت های تولیدی و صنعتی، اطاقور می تواند در صنعت گردشگری میزبان سرمایه گذاران از سراسر کشور و دنیا باشد.
حجت الاسلام محیطی از مسئولان خواست از سرمایه گذاران حمایت کنند و گفت: اقتصاد منطقه و استان با سرمایه گذاری رونق می گیرد.
وی همچنین بر لزوم ثبت ملی جشنواره خیکی پنیر اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی منطقه بوده و امیدواریم با ثبت ملی آن، شاهد برگزاری با شکوه تر جشنواره سالانه خیکی پنیر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار