نفع هیچ حزب و شخصی ارجح بر منافع ملی نیست

دادستان اردبیل امیدآفرینی و ارجح قراردادن منافع جمعی و ملی و دوری از تعقیب منافع حزبی و فردی را رسالت و تکلیف مهم اصحاب رسانه دانست.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ 20 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، جلال آفاقی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه که با محوریت پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار شد، با تشریح جایگاه سرنوشت‌ساز رسانه، افزایش اعتماد عمومی، امیدآفرینی و مطالبه‌گری را از رسالت‌های مهم رسانه‌ها دانست.

وی با تعبیر از خبرنگاران به مدعی‌العموم دوم جامعه، بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه تاکید کرده و افزود: مطالبه‌گری اصحاب قلم و صاحبان رسانه باید برمبنای منافع ملی و عموم مردم باشد، نه نفع شخصی و حزبی.

دادستان اردبیل حفظ امنیت روانی جامعه را تکلیفی مهم خوانده، توجه به تمام جوانب امر در اطلاع‌رسانی‌ها و پوشش اخبار در رسانه‌ها را خواستار شد.

آفاقی با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری ضمن تشریح کارکرد رسانه‌ها بر افزایش مشارکت، به موادی از نحوه تبلیغات انتخاباتی در قانون اشاره و اظهار کرد: شعب ویژه مرتبط با جرایم انتخاباتی در دادسراها، محاکم کیفری‌دو و تجدیدنظر استان ایجاد شده و کلیه تحرکات و فعالیت‌های مرتبط با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تحت رصد دادستانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار