نیم همت اعتبار برای خرید تجهیزات بیمارستان ولیعصر اراک هزینه شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بالغ بر نیم همت تجهیزات این بیمارستان تهیه و در استان انبار شده است‌.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 25 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا امانی عصر دیروز در صحن رسمی شورای شهر اراک اظهار کرد: یک پروژه ۵۵ هزار متری زمانی که پیمانکار عوض می‌کند انگار درگیر زلزله ۸ ریشتری شده است، با توجه به اعتقاد و انگیزه موجود، تکمیل پروژه ولیعصر آغاز شده و با تشکیل تیم قوی حقوقی و فنی، اکنون به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر یک مگا هاسپیتال است، افزود: بیمارستان قدیم ولیعصر به عنوان پشتیبان، بیمارستان جدید را حمایت می کند و اکنون در دو طبقه خدمات لازم در حال ارائه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: کماکان ممکن است در این پروژه هنوز کارهای کوچک مانده باشد اما این کارهای باقی مانده مانع خدمت رسانی به مردم نمی‌شود.

امانی اضافه کرد: بالغ بر نیم همت تجهیزات این بیمارستان تهیه و در استان انبار شده است‌. در راستای تکمیل این پروژه، دستگاه‌های مختلف کمک و حمایت لازم را داشتند و کماکان این روند ادامه خواهد داشت تا مشکلات موجود از جمله جابجایی پمپ بنزین موجود در آن منطقه حل شود. در راستای این مهم شهردار و شورای شهر هم نظر مثبت دارند و قرار بر این است که بعد از توقف فعالیت، پمپ بنزین به پارکینگ تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات گفت: در دوران کرونا روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر مبتلا به بیماری کرونا می‌شدند که شهید جمهور در مدت کوتاهی آن را به صفر رساند و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز کسی انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار