توجه ویژه‌ای به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی صورت گیرد

مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان باید توجه ویژه‌ای به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 08 July 2024

به گزارش «تابناک زنجان»، جلیل آل‌آمین ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان باید توجه ویژه‌ای به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی داشته باشد، گفت: تولیدات مردمی را می‌توان در دو گروه تقسیم کرد یکی در گروه معمولی و متعارف و دیگری شامل گروه حرفه‌ای مردمی است.

وی افزود: امروزه حوزه هنری باید خودش را مسؤول هدایت افکار عمومی بداند و در این راستا تنها صرفاً محدود به هنرمندان نباشد و برای اقناع افکار عمومی نیاز به کار هنر داریم چرا که ماندگار است.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان با تاکید بر اینکه یکی از فعالیت‌های حوزه هنری که می‌طلبد بیشتر باید در آن سرمایه گذاری کند هسته‌های هنری مردمی است، ادامه داد: میدان دادن به گروه‌های هنری مردمی می‌تواند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری کمک کند،

آل امین با بیان اینکه نقش قرارگاه یک نقش هم افزایی را ایفا می‌کند، به طوری که می‌توان با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی یک عملیات مشترک و تأثیرگذار انجام داد، افزود: امروزه حوزه هنری باید خودش را مسؤول هدایت افکار عمومی بداند و در این راستا تنها صرفاً محدود به هنرمندان نباشد.

در این مراسم مهدی کریمی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری معرفی و از خدمات ۶ ساله امیر نعمتی در این مجموعه قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار