تجلیل از صادرکنندگان برگزیده و برتر استانی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت : در روزهای آتی طبق سالهای گذشته مراسم تجلیل از صادر کنندگان برگزیده و برتر استان در سال 94 با حضور مقامات عالی استان برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۱۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 26 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، ، غلامعلی راستی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگاران افزود : در این مراسم از 17 صادر کننده برگزیده و 3 صادر کننده برتر استان تقدیر بعمل خواهد آمد .

وی ضمن اشاره به مراحل انتخاب این واحدها افزود : یکی از مهمترین مولفه‌ها و شاخص‌های جدید در انتخاب صادرکنندگان برگزیده و برتر استانی، توجه به ارزش افزوده کالاهای صادراتی است.

وی همچنین با اشاره به ارتقا سهم صادرات اقلام غیر نفتی از استان با تقویت تعاملات سیاسی و بین المللی ادامه داد : به همین منظور تدوین تعاریف و برنامه های علمی جهت دستیابی به بازارهای صادراتی مطمئن و جدید در دستور کار قرار دارد .

راستی با اشاره به انتخاب 8 واحد تولیدی ممتاز و نمونه صادرکننده ملی در سال 94 از استان اظهار داشت : انتخاب این تعداد واحد نمونه صادراتی از استان نوید بخش روزهای پربار در عرصه تولید و تجارت آذربایجان شرقی است .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به آمار صادرات غیر نفتی استان در شش ماهه نخست سالجاری گفت : در این مدت شاهد صادرات یک میلیارد دلاری اقلام غیر نفتی از گمرکات استان و کشور بوده ایم .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار