دستگیری سارقان سیم و کابل در زنجان با ۱۵۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل خبر داد و گفت: متهمان به سرقت بیش از ۱۵۰ فقره سیم و کابل اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ 03 September 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، سرهنگ داود مرسلی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان زنجان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، موفق به شناسایی خودرو و احراز هویت سارقان شدند.

مرسلی تصریح کرد:تیمی از ماموران با هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵۲ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند و بیش از ۱۵۰ متر سیم کابل نیز از آنها کشف شد که با نظر مقام قضایی سارقان دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، یادآور شد: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار