عقد تفاهم‌نامه دانشگاه مازندران با دانشگاه‌های برتر اندونزی

کد خبر: ۱۱۸۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 08 September 2024
عقد تفاهم‌نامه دانشگاه مازندران با دانشگاه‌های برتر اندونزی

 

 

به گزارش تابناک مازندران ، در فاز دوم حضور نماینده دانشگاه مازندران در کشور اندونزی و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های برتر این کشور، دکتر ناصر کردانی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه از نهم تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های مالانگ، محمدیه، شریف هدایت‌اله، باندونگ و پامولانگ حضور یافته و ضمن دیدار با مقامات این دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی به امضا رسید.

نماینده رییس دانشگاه مازندران در نشست مشترک با مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی که دارای ۵۰ میلیون عضو و مشتمل بر شعبات دانشگاهی، بیمارستانی و ... می‌باشد، بر گسترش همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

دکتر کردانی در مسیر بازگشت به ایران، در کشور قطر با سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی در دوحه دیدار کرد که دو طرف، راه‌های همکاری در موضوعات تحقیقاتی و فناوری را مورد ارزیابی قرار دادند.

همچنین در همین بازه زمانی، جلسه‌ای با حضور هیات وزارت آموزش اندونزی و نمایندگان ۱۰ دانشگاه برتر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دیدار هیات اعزامی ایرانی با سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در جاکارتا و گفتگو در خصوص موضوعاتی همچون آموزش زبان فارسی، انتشار کتاب و ... از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار