مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

چهارمحال و بختیاری خورشید تابان کشور است

شهرکرد-«تابناک»-مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: استان چهارمحال و بختیاری ریشه‌دار، سرفراز، پرافتخار و در این کشور یک خورشید تابان است که برای کشور موجب سربلندی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ 20 September 2024

چهارمحال و بختیاری خورشید تابان کشور است

به گزارش تابناک از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان امروز در آیین معارفه و تکریم نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری ریشه‌دار، سرفراز، پرافتخار و در این کشور یک خورشید تابان است که برای کشور موجب سربلندی شده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس این استان درخشید و دو هزار و ۴۵۰ شهید از این استان تقدیم شد و در گذشته بی‌بی مریم و شیرعلیمردان و اسعد بختیاری افتخار آفرینی کردند. 

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی تبریک عرض می‌کنم که هرکس خبر این انتصاب را شنید از پاکی، صداقت و اخلاق ایشان صحبت کرد. 

وی گفت: شب میلاد رسول اکرم(ص) است که خداوند در قرآن فقط رئوف را برای پیامبر بیان کرده است. رسول خدا رحمه للعالمین است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در ادامه اظهار داشت: هرچه تا امروز صورت گرفته به دلیل همراهی‌ها و همدلی‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری و همه مسئولان است. 

وی گفت: انشالله با انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی به عنوان نماینده ولی فقیه اتفاقات بسیار خوبی در استان بیفتد. 

نماینده اسبق ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از همه قصورها و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم، حلال بفرمایید و از دعای خیر بی‌نصیب نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در ادامه با تشکر از مسئولان و مردم، اظهار داشت: با یک دنیا امید، دعا و‌تضرع به سوی خداوند تبارک و تعالی، در این راه قدم‌می‌گذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همه باهم فرزندان استان چهارمحال و بختیاری در زیر سایه مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم تا یک آینده روشن و با معنویت و مبارک را آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار