بخش عظیمی از نیازهای عمده ما در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان تأمین شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : دفاع مقدس برای ما برکات زیادی داشت و به خودباوری رسیدیم، فهمیدیم که می‌توانیم به خودمان تکیه کنیم و بخش عظیمی از نیازهای عمده ما در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان تأمین شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 21 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی بیان کرد :  کسانی که در مقابل ما در دوران دفاع مقدس قرار گرفتند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند و امروز ملت ایران اسلامی مقتدر و سرافراز در جهان است.

وی اظهار داشت : امروز شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و پیروزی ما در برابر کفر تحقق یافته و عمق راهبردی به نقاط مختلف جهان و منطقه گسترش پیدا کرده است.

سردار حسینی ادامه داد :  با رهبری امام راحل و درایت ملت، توطئه‌های دشمنان خنثی شده و ایران از قدرت وابسته، امروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و ما اکنون به قدرت ضربه زدن به دشمن و استکبار در هر سطحی دست یافته‌ایم و این نتیجه دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد : رژیم صهیونیستی مدعی بود که قدرت مطلق و ارتش شکست‌ناپذیری دارد، اما حماس توانست با عبور از لایه‌های امنیتی آن‌ها، آنها را به شکست وادار کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  یاد آور شد :  دشمنان آمده بودند تا به این قدرت نوظهور پایان دهند، اما مشیت الهی نقشه‌های آنان را باطل کرد و با وجود همه چالش‌ها، ملت ایران پیروز شد.

سردار حسینی مطرح کرد : نابودی حماس، آزادی اسرا و کوچاندن مردم از راهبردهای رژیم صهیونیستی بود که هر سه راهبرد شکست خورده‌اند و آنها جز جنایت کاری انجام نمی‌دهند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار