رزمایش نیروهای نظامی و انتظامی اسلامشهر

رزمایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلامشهر در هفته دفاع مقدس

گروه استان‌ها- رزمایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلامشهر همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور مسئولان برگزارشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ 23 September 2024

به گزارش «تابناک» از اسلامشهر، صبح امروز، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رزمایش مشترک با حضور نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، بسیج و خانواده های محترم شهداء و ایثارگران و مسئولین شهرستان اسلامشهر در سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) اسلامشهر برگزارشد‌. 

این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر،حضور داشتند، سردار علی نصیری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یادوخاطره شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی به عوامل پیروزی مردم ایران اسلامی دربرابر توطئه های دشمنان این سرزمین  اشاره کرد و بخشهایی از دستاوردهای سالهای دفاع مقدس ملت غیور ایران رزمندگان اسلامی را برشمرد.

در این آیین به پاس گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و قدرانی از تلاشها وایثارگریهای رزمندگان اسلام، از تعدادی خانواده های معزز شهدای شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر ،تجلیل شد. 

در پایان این رزمایش، یگانهای نمونه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی و گردانهای امام علی(ع) شهرستان اسلامشهر از محل ناحیه مقاومت بسیج  سیدالشهداء اسلامشهر حرکت کرده و در سطح خیابان اصلی شهر رژه رفتند تا توان رزمی و آمادگی خود را برای حفظ و تامین  امنیت منطقه را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار