مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های گلستان:

بیستمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات و تجهیرات کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات و تجهیرات کشاورزی در استان، گفت: برگزاری دوره‌ای نمایشگاه‌های تخصصی در بخش کشاورزی و صنعتی سببتوسعه و شناخت ظرفیت های استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 28 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک گلستان، مهرداد یزدی ظهر امروز در نشست خبری بیستمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات و تجهیرات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یک منطقه کشاورزی شناخته می شود، برگزاری رویدادهای مختلف نمایشگاهی در بخش کشاورزی، زمینه توسعه و آشنایی کشاورزان و تولید کنندگان با تکنولوژی روز  را برای غلاقمندان فراهم می‌آورد.

وی افزود: امسال نیز بیستمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی با رویکردی  متفاوت‌تر و با حضور 76 شرکت کننده از 14 استان کشور از دهم الی سیزدهم مهرماه از ساعت 15 عصر تا 21 شب برگزار می شود.

یزدی بیان کرد: با توجه به نقش ارزنده نمایشگاه و بر اساس رسالت آموزشی و ترویجی  برنامه های این رویداد به صورت زنده و اینترنتی به نام شبکه برکت در استودیو کشاورز به صورت آنلاین پخش خواهد شد .

وی بیان کرد: طبق روال هر ساله ، امسال نیز برای هفتمین دوره ، برگزاری کارگاه ها ی(Agri show)یا همان نمایش کارکرد ماشینها ،ادوات کشاورزی در فضای باز نمایشگاهی با همکاری مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی  استان  و مشارکت کنندگان برگزار می شود.

یزدی گفت:  ۱۴ استان کشور از جمله تهران،مرکزی،گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، فارس، کردستان ،لرستان ، همدان و البرز در این رویداد حضور دارند.

همچنین از یکم تا چهارم آبان‌ماه امسال، نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور ، کود، سم، بذر و نهاده های کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار