نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسیر شهادت ادامه دارد و راه روشن‌تر است

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر شهادت ادامه دارد و مطمئن باشید راه ما روشن تر شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 28 September 2024

به گزارش «تابناک از شهرکرد» سید ابوالحسن فاطمی امروز در تجمع محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: راه شهدا ادامه داشته و خواهد داشت. راه فداییان دین و فداییان حق و حقیقت در گذر تاریخ همواره پا برجا بوده و هممچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه لبنان شهدای مظلومی را تقدیم کرده است، افزود: تا روزی که پیروزی نهایی برای حزب الله صورت گیرد،هر کدام از شهدا تاریخی از خود بر جای می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهید سید عباس موسوی هم توسط صهیونیستی‌های غاصب ترور و شهید شد، گفت: مسیر شهادت ادامه دارد و مطمئن باشید راه ما روشن تر شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: در فرمایشی که مقام معظم رهبری امروز صادر کردند، بر مسلمین جهان فرض است که هر کاری می توانند انجام دهند، این کار اختصاص به ایران و شیعیان ندارد بلکه همه مسلمین باید پای به صحنه بگذارند.

وی ادامه داد: به جهان تشیع و اسلام نگاه کنید، به میلیون‌ها مرد و زنی که امروزه بیدار شدند و راه امام حسین(ع) را سرمشق خود قرار دادند، این راه در حال ترقی است.این راهی است که حسین بن علی(ع) به ما یاد داد.

فاطمی در پایان با تاکید بر اعلام آمادگی برای انجام دستورات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ما باید در راه حق پایمردی کنیم، ما برای هر چیزی که رهبر عظیم الشان انقلاب دستور دهند، آماده هستیم.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار