نماینده مردم بجنورد گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی:

شهیدسیدحسن نصرالله نماد عزت و شجاعت است

گروه استان‌ها-نماینده مردم بجنورد گرمه جاجرم راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سیدحسن نصرالله نه تنها یک فرمانده و رهبر،بلکه نماد عزت و شجاعت در مسیر مبارزه با ظلم بود.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰ 28 September 2024

محمد مهدی شهریاری در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، با اشاره به شهادت شهید سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، اظهار داشت: با قلبی مملو از اندوه و غم،خبر شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله،سید و سنبل مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را دریافت کردیم.او نه تنها یک فرمانده و رهبر،بلکه نماد عزت و شجاعت در مسیر مبارزه با ظلم بود.

وی افزود: سید حسن نصرالله،با بصیرت و اتکا به اراده واقعی مسلمانان،همواره چراغ راه آزادی قدس شریف را روشن نگه داشت.او با کلام و عملش، دل‌ها را به هم پیوند می‌زد و نشان می‌داد که چگونه باید در مقابل رژیم سفاک اسرائیل ایستاد.

نماینده مردم بجنورد گرمه جاجرم راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت ایشان، ضایعه‌ای بزرگ برای تمامی ملت‌های مسلمان است و ضروریست که در این شرایط خطیر،مسلمانان بیش از پیش به همبستگی خود پایبند بمانند.دشمن اتحاد مسلمین راهدف قرار داده است و ما باید با هوشیاری،نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.

شهریاری ادامه داد: بی‌شک خون پاک او،چراغ راهی خواهد شد برای عزم هرچه بیشتر ملت‌های مسلمان در طی نمودن راه آزادی و مقاومت؛مسیری که بی تردید توسط نسل‌ امروز و فردا در مبارزه با ظلم و دفاع از حقوق مسلمانان در سراسر دنیا پیموده خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: اینجانب بار دیگر این ضایعه دردناک را به مردم مقاوم لبنان، تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار