امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه رازو جرگلان در گفت‌وگو با تابناک:

شهادت سید حسن نصرالله دل همه آزادگان اسلام را به درد آورد

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه رازو جرگلان گفت: شهادت سید حسن نصرالله دل همه آزادگان اسلام به ویژه ملت غیور جمهوری اسلامی ایران را به درد آورد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ 29 September 2024

حاج محمد آخوند پروانه در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، اظهار داشت: اینجانب ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله را توسط رژیم منحوس صهیونیستی با سر کردگی آمریکای جنایتکار را به شدت محکوم نموده و می‌گوییم که با این کار ناجوانمردانه، مقاومت حزب الله لبنان و دیگر جبهه‌های مقاومت کشورهای اسلامی بیش از پیش در از بین بردن غده سرطانی اسراییل غاصب ،هماهنگ تر خواهند بود.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق وکمک کشور‌های اسلامی، جواب کوبنده‌ای به این رژیم کودک کش داده شود.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه رازو جرگلان، تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله دل همه آزادگان اسلام به ویژه ملت غیور جمهوری اسلامی ایران را به درد آورد و سید بزرگوار بعد از سی سال مجاهدت و رهبری حزب الله، به دیار معشوق شتافت.

حاج محمد آخوند پروانه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بداند که با ترور رهبران مقاومت اسلامی نه تنها راهشان ادامه خواهد داشت بلکه از گذشته هم مستحکم تر خواهد شد. 

وی در پایان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک، اظهار داشت: بنده به نوبه خودم این ضایعه بزرگ را به کل جهان اسلام ومردم غیور لبنان تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترمشان صبر جزیل را از خداوند متعال مسالت مینمایم.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار